Dag 14: Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Rondreiswestcanada2016 - WaarBenJij.nu Dag 14: Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Rondreiswestcanada2016 - WaarBenJij.nu

Dag 14: Whistler

22 Juni 2016 | Canada, Whistler

Na een stevig ontbijt hebben we ons om 11.15 uur gemeld bij het zipline-centrum. Hier moesten we eerst een verklaring invullen waar kort gezegd in stond dat als we dood neervielen het aan niemand anders lag dan aan onszelf en we zeker niemand aansprakelijk konden stellen. Dat hebben we natuurlijk braaf ingevuld. Daarna op pad om gedurende 3 uur omhoog te klauteren en vervolgens met een kabelbaan naar beneden te roetsjen. We mochten 5 kabelbanen doen van het Bearparcours. Achteraf gezien hadden we de Eagle ook wel aangekund, maar omdat je geen idee hebt wat je kunt verwachten hebben we voor het parcours dat uitermate geschikt voor gezinnen en groepen is gekozen. Yvonne hebben we opgezadeld met een videocameraatje, dus we hebben dit keer zelfs bewegende beelden! Het was echt kei gaaf om te doen. Volgens één van de gidsen was het allemaal all right!!! en awesom!!!
Bij terugkomst ons direct op de late lunch gestort, we hadden er honger van gekregen. Maar goed ook dat we laat gelunched hadden, want onze wildlife viewing tour was verschoven van 17.00 uur naar 19.30 uur. Daardoor moesten we onze planning iets aanpassen, maar daar maken wij tijdens de vakantie natuurlijk geen enkel punt van.
In de landrover door de bossen rondom Whistler gecrost en maar liefst 2 beren, 1 hert en 1 coyote gezien. Alleen de rit was eigenlijk al de moeite waard, dus de beesten waren een bonus. Moe maar voldaan het bed in getold (we hebben een queen-queen-deluxe kamer, alleen het kamermeisje ontbreekt) en morgen verder richting Vancouver Island.

• 23 Juni 2016 - 18:54

Willemien:

Dames, hoeven jullie al niet te koken en mag je al slapen in een queen-queen de luxe en dan zeuren over een kamermeisje? Ik zit hier ook te kijken met Pierre in plaats van Brad Pit dus wil er niks meer over horen